My world my stuff

I'm Affika Eika! Dont use bad
word as your behaviour. Nice
to meet you people :) anddd
I love you n_n

Website: Facebook

!Tagboard!
Aliff H.BIeraAinaa
Photobucket
Friday 20 January 2012 | 04:01 | 0 comments


Assalamualaikum . hi peeps ! okay . firstly aku nak cakap yang tahun ni memang malang kod bagi aku . semua yang aku buat salah pada orang lain terutama sekali dekat kau . kau cuma salah faham je dohh . aku tak ada niat nak buat kau sampai macam tuh sekali . kau terlalu ikutkan emo kau selama nih . sebab kau selalu fikir yang bukan-bukan pasal aku . aku pun dapat tao info pasal kau , tapi aku cuma diam kan diri sebab aku percaya kau tak akan buat macam tuh lagi . sebab aku tao semua tuh cerita lama kau . aku sayang kau gila babeng dohh . aku tak sanggup kalau kau putus dengan aku walaupun kau anggap sebagai kawan . kau tak sayang aku kan dohh ? kau ada yang lain ? aku dapat rasa semua tuh sebab kau dah banyak berubah ! dah tak macam dulu yang mula-mula aku kenal kau . cinta aku yang mula terdetik sejak perkenalan kita hanya dalam laman FACEBOOK . kau dulu cukup baik , pemaaf dan tak emo macam sekarang nih . mana pergi kau yang dulu aku kenal ? aku rindu kau yang dulu sayang . aku nak kau kembali macam dulu dan aku tak nak kau yang sekarang yang kuat emo , ego , cemburu . 
Sayang ! aku nak kita kekal sampai bila-bila . sebab aku terlampau sayang kan kau dan aku serius kau sorang jela yang aku betol-betl setia dohh . all people make mistake and should be forgive and gave she a chance if you seriously love her . many type of mistake that can be happen in any relationship eventhough we get married dear . eventhough ALLAH forgive all the people that make sins to HIM and why not we as a human cannot forgive ours ?


Lastly , kalau kau betol-betol tak nak aku beb , SUMPAH yang aku tak akan cari couple lagi sampai aku betol-betol jumpa jodoh aku 1 hari nanti . aku tak boleh terima dengan kau perangai macam tuh . dulu janji berbagai dekat aku . okay fine ! aku tak akan tuntut sebab aku tao kau dah benci aku and aku sedar yang aku tak layak langsung bagi kau . aku nih perempuan paling jahat dohh , tak lawa langsung , perasan HOT je kan ? and aku tersentap bila kau cakap word BENCI KO dekat aku . banyak kali dohh . tapi aku sabar , hati aku nih pedih sangat . kau tak tao semua tuh kan . sebab aku tak nak orang lain tao perasaan aku dohh . aku simpan dan aku tak akan berdendam . just aku tak nak orang lain tao pasal perasaan aku .
seriusly i love you fucking damn MUHAMAD ALIFF HAIQAL :'(
please give me last chance and aku akan hargai peluang kau tuh . kalau lah aku tak sayang kan kau , dah lama doh aku terima FAEZ HAZIM . sebab aku sayang teramat dekat kau , aku kena maki dengan dia , sebab kau , aku dapat malu . tapi aku tao tuh semua dugaan buat aku . and aku tao aku nih dah kurang . thanks buat aku macam nih . lastly , 3 word that i wanna to say tao you aliff :: 1 ; i love you 
2 ; i miss you , and i will never forget you in mylife . you are the best guy that i havent had before :'(


Love  , 
Eika Adam 

OLDER POST / NEWER POST